کلمن آب

کلمن آب و معرفی محصولات جهان

کلمن آب

کلمن آب و معرفی محصولات جهان

کلمن آب و معرفی محصولات جهان

  • ۰
  • ۰

کلمن آب مسافرتی

کلمن مسافرتی:

کلمن مسافرتی

یخدان یا کلمن مسافرتی، بد نیست کمی در مورد کارایی و موارد استفاده از کلمن مسافرتی توضیح بدهیم.همانطور که می دانید سالم نگه داشتن مواد غذایی در طول سفر یکی از دغدغه های انسان هاست.بنابراین داشتن یک کلمن مسافرتی خوب و مرغوب این نیاز را برطرف می کند.

جهان پلاستیک با در نظر گرفتن این نیاز تولیدات متنوع و بسیار زیبا و مرغوبی را با استفاده از پلاستیک درجه یک و همچنین با بکارگیری جدیدترین دستگاه های تولید کلمن آب داشته است.کلمن صندوقی جهان بیش از نیم قرن است که همراه همیشگی مسافرت ها شده است.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بگویید  وقتی کلمن صندوقی را مملو از یخ کرده اید و بسیار سنگین شده است،حال بعد از ذوب شدن یخ داخل کلمن آب چگونه آب داخل آن را خالی کنیم ،جهان پلاستیک برای رفع این مشکل در کلمن مسافرتی خود در قسمت پایین کلمن شیرکلمن تعبیه کرده است تا با استفاده از آن بتوانیم آب درون کلمن را به راحتی تخلیه کنیم . البته شایان ذکر است که به غیر از این مورد کاربرد دیگری دارد برای مثال وقتی حجم زیادی آب خنک و یا شربت نیاز داریم و درون کلمن صندوقی آن را درست می کنیم برای استفاده راحت تر از آن از شیرکلمن استفاده می کنیم.

 

امکانات کلمن آب مسافرتی جهان:

 

۱.نگه داشتن آب بسیار خنک در روزهای بسیار گرم

۲.در پلاستیکی بزرگ دارای قابلیت باز شدن آسان برای پر کردن سریع و آسان آب 

۳.داشتن شیرکلمن در سه نوع اهرمی ، فشاری و پیچی برای راحت پر کردن حتی یک فنجان کوچک

۴.داشتن دستگیره بزرگ برای حمل آسان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی