کلمن آب

کلمن آب و معرفی محصولات جهان

کلمن آب

کلمن آب و معرفی محصولات جهان

کلمن آب و معرفی محصولات جهان

  • ۰
  • ۰

 

در این برهه زمانی که تمام کشورها درگیر این بیماری هستند هر فردی باید به بهداشت شخصی خود توجه کند. ما می‌دانیم که شما همه این نکات و تذکرها را بارها، بارها شنیده‌اید. اما این موضوع را بدانید که موارد زیادی وجود دارد که درباره این موضوع نمی‌دانیم اما می‌دانیم که این ویروس از طریق قطرات تنفسی که در هنگام عطسه و یا سرفه و یا حتی صحبت‌کردن فرد آلوده پخش می‌شود افراد دیگری را نیز آلوده می‌کند. هنگامی‌که سطح آلوده را لمس می‌کنید و سپس دست به دهان و بینی خود می‌زنید آلودگی وارد بدن می‌شود؛ لذا بهداشت دست بهترین عملکرد برای مبارزه در برابر این بیماری می‌باشد.

محافظت در برابر کرونا

دستان خود را مرتب با آب و صابون بشویید لازم به ذکر است این شستشو می‌بایست حداقل 20 ثانیه باشد. البته در صورت عدم آب و یا هر دلیل دیگری می‌توانید از اسپری رقیق پاش حاوی مواد ضدعفونی‌کننده که بر پایه الکل است استفاده کنید.

صورت خود را لمس نکنید. همان‌طور که همهٔ ما می‌دانیم انجام این کار بسیار دشوار و نیازمند تمرین و تلاش است. طی تحقیقات و بررسی‌های انجام‌گرفته به طور میانگین هر فردی چیزی در حدود 23 بار در ساعت صورت خود را لمس می‌کند و بیشتر این موارد لمس دهان چشم یا بینی است.

در هنگام سرفه و یا عطسه دهان خود را با آرنج و یا دستمال بپوشانید.

در صورت احساس بیماری حتماً در خانه بمانید و در صورت نیاز به پزشک مراجعه کنید.

حفظ فاصله اجتماعی

بعد از شستن دست‌ها فاصلهٔ اجتماعی مهم‌ترین گزینه است که هر فردی موظف به رعایت آن می‌باشد. فاصله اجتماعی دقیقاً به معنای فاصله اشخاص از یادگیر است که چیزی در حدود یک و نیم متر می‌باشد. البته دولت برای حفظ این قانون مراکزی همچون مدارس، مؤسسه‌ها، اجتماعات، سینماها و غیره را تعطیل می‌کند.

گرچه تعداد افراد در یک مکان مشخص است اما تراکم آن نیز مهم می‌باشد این بدان معناست که علاوه بر اینکه به تعداد افراد در یک مکان دقت می‌کنیم می‌بایست به فاصله آنها از یکدیگر نیز دقت کنیم.

 توصیه ما به همهٔ مراکز و افراد این است که جلسات خود را به تعویق بیندازند و یا به‌صورت مجازی برگزار کنند.

نکتهٔ مهمی که حائز اهمیت می‌باشد این است که در هنگام دیدن دوستان و اطرافیان به‌هیچ‌وجه آنها را در آغوش نگیرید.

استفاده از ماسک بهداشتی سه لایه

استفاده از ماسک بهداشتی سه‌لایه در هنگام خروج از منزل بسیار مهم و ضروری می‌باشد. در برخی مواقع برای افزایش ایمنی توصیه می‌گردد که بر روی این ماسک‌ها از ماسک پارچه‌ای نیز استفاده کنید تا به طور کامل صورت را پوشش و ایمنی را افزایش دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی