کلمن آب

کلمن آب و معرفی محصولات جهان

کلمن آب

کلمن آب و معرفی محصولات جهان

کلمن آب و معرفی محصولات جهان

۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

به طور حتم می‌دانید که گیاهان برای رشد نیازمند مواد غذایی خوب و کافی هستند که از طریق ریشه، ساقه و برگ خود دریافت می‌کنند؛ بنابراین افرادی که تمایل به پرورش و داشتن گل‌های زیبا هستند می‌بایست به تمام نکات توجه کرده و شرایط مطلوب را فراهم سازند که یکی از این شرایط خرید گلدان خوب و باکیفیت می‌باشد که بایستی متناسب با اندازه گل سایز گلدان را انتخاب کنند. پیشنهاد ما به شما عزیزان گلدان‌های پلاستیکی با رنگ و طرح‌بندی زیبا است که می‌توانید باتوجه‌به سلیقه خود آن را انتخاب کنید.

گلدان پلی نیک

مشخصات گلدان آناناسی پلی نیک:

گلدان پلاستیکی آناناسی از جنس پلاستیک مرغوب و باکیفیت در سایز و رنگ‌بندی متنوع تولید و به بازار عرضه می‌گردد. از این گلدان‌ها می‌توانید برای هر نوع گلی اعم از گرمسیری و یا سردسیری استفاده نمایید. طراحی زیبای این گلدان‌ها جلوه فوق‌العاده‌ای به منزل، محل کار، گلخانه و بالکن شما می‌دهد، این گلدان زیبا دارای طرح برجسته لوزی شکل بوده که فرم و حالت این گلدان به‌گونه‌ای است که شباهت زیادی به آناناس دارد که با خرید آن می‌توانید منظره‌ای دل‌انگیز ایجاد نمایید.

همان‌طور که گفتیم این گلدان‌ها از پلاستیک مرغوب بوده؛ لذا به‌هیچ‌وجه با قرارگرفتن در معرض آفتاب تغییر رنگ نمی‌دهند و دچار پوسیدگی و شکستگی نخواهند شد.

از مهم‌ترین ویژگی و مشخصاتی که می‌توان برای این گلدان‌های پلاستیکی در نظر گرفت زیر گلدانی آن می‌باشند که به‌گونه‌ای طراحی شده است که به گلدان متصل بوده و نیاز به گذاشتن ظرف و یا زیر گلدانی جدا نمی‌باشد؛ بنابراین در هنگام آبیاری جای نگرانی بابت پس دادن آب گلدان نیست.

گلدان آناناسی پلی نیک جهان پلاستیک:

این گلدان در رنگ‌بندی و سایزبندی‌های مختلف توسط کارخانه جهان پلاستیک به‌صورت عمده عرضه می‌گردد که همانند سایر محصولات پلاستیکی این کارخانه از پلاستیک مرغوب و درجه یک می‌باشد. اگر می‌خواهید با انواع این گلدان‌های پلاستیکی و یا سایر محصولات پلاستیکی جهان آشنا شوید می‌توانید از سایت فروشگاهی آن دیدن نمایید و با تمام محصولات آشنا شوید.

شایان‌ذکر است کارخانه جهان پلاستیک در عرضه محصولات پلاستیکی مرغوب به‌صورت عمده در ایران رتبه بالایی دارد و علاوه بر این گلدان‌های زیبا محصولات صادراتی همچون کلمن آب، فلاسک، سبد پیک‌نیک و غیره را نیز به‌صورت عمده به فروش می‌رساند.

بیشتر بخوانید: گلدان پلی نیک آناناسی

  • مهدی ایرانپور